2012. július 13., péntek

Csárdáskirálynő

A Szentjakabi Nyári Színházi estékre lehetett nyerni belépőt a kapos.hu honlapon. Gondoltam, úgy se nyerek, de azért egy próbát megért. Elküldtem a helyes megfejtést, majd rá 2 napra írtak is vissza, hogy én vagyok a szerencsés, aki nyert 1 db belépő jegyet a csütörtök este 9 órakor bemutatásra kerülő Csárdáskirálynőre. Nagyon megörültem, mert szeretek színházba járni.

Gondoltam magamban milyen csóró ez a kapos.hu, mivel régebben páros jegyet szoktak kisorsolni, de én ennek is nagyon örültem. Odaértem az új Szivárvány Kultúrpalota elé kis tér tele volt, hiába a 3000 Ft-ba kerül egy jegy. Kedves pénztárosnőhöz odasétálok, kérem a jegyem. Kedvesen mosolygott, nevemet kérdezte és kiadta a jegyemet. Emelet 5. sor 1. hely, nem a legjobb, de ajándék lónak ne nézzem a fogát, innen is teljesen jól évezhető volt az előadás.
Aki nem ismerné a darabot, ez egy eredetileg 3 felvonásos operett előadás, de itt 2-be megoldották. Röviden arról szól, hogy a Edvin herceg beleszeret egy primadonnába, Szilviába, aki éppen Párizsba készül, ott kapott egy szerződést. Persze a herceg édesanyja, Cecília ezt a kapcsolatot nem engedélyezi. Cecília érkezésének a fő célja az volt, hogy a Edvint hazavigye, mert otthon vár a számára kiválasztott menyasszonyt, Stázi hercegnő. A mókás Miska pincér és Feri bá, egyik vendég felismerte Cecíliát, aki később, mint kiderült primadonna volt ott az Orfeumban. A nagy búcsúzkodás alatt Edvin megkéri szerelme, Szilvia kezét. A herceg távozása után Bóni, a herceg komája elmondja Szilviának, hogy Edvint Bécsben várja a menyasszonya. A lány a hír hallatán mégis úgy dönt, h Párizsba utazik. Majd innen kezdődik a bonyolítás.

2 megjegyzés: