2012. július 9., hétfő

Kis ismerkedő szöveg

El is kezdem, akkor egy kis ismerkedős bevezetős szöveggel.

1996. június 19-én jöttem napvilágra Kaposváron, ebben a kis városkában, amit Somogy megye székhelyének neveznek. Csillagjegyem Ikrek, ami sokszor tükrözi a személyiségem. Társasági ember vagyok, sok minden érdekel, kíváncsi vagyok mindenre.
Tavaly szeptember kezdtem el 5 osztályos gimnáziumba járni, furcsa módon kollégista lettem a lakóhelyemen, mivel ez az osztály ezt követeli meg. Gyorsan tudok alkalmazkodni, ezért könnyen ment a beilleszkedés és a szobatársakkal való barátkozás. Elég hamar megszoktam ennek az osztálynak a különös feladatait, főleg a suli utáni koleszban lévő plusz programokra gondolok, ami csak ennek az osztálynak kötelező. Ez azt jelentette, hogy az a sok szabadidőtől, -ami még általános iskolában volt- búcsút kellett mondanom, egyszóval unatkozni nem kellett, de ezen sok program áráért egy olyan osztályba kerülhettem, ami anyagilag segíti a tanulmányaimat.
Már említett "kötelező" programok mellé, lehetett választani szakköröket, én a röplabdát választottam, beválasztottak a haladó csapatba, akikkel részt vettem a "Klebi" kupán, sikeresen első helyen végeztünk.
Szóval aktívan részt tudtam venni a kolesz életében más dolgokban is, de szabadidőm nulla volt, ennek árán sokszor szomorú és kedvtelen voltam, de szerencsére segítettek barátaim ebből kilábalni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése